Sesizările sunt preluate, prelucrate și arhivate de REPER pentru Management prin Valori. Analiza și soluționarea acestora este realizată de Premium Porc Group.
Avertizorii pot solicita sprijin pentru formularea sesizării la adresa sesizari.ppg@managementparticipativ.info.ro. Consilierii noștri îi vor contacta in cel mai scurt timp.
Avertizările primite prin intermediul Sistemul de preluare a avertizărilor de integritate sunt transmise către Premium Porc Group după înlăturarea informațiilor care ar permite determinarea identității avertizorului. Premium Porc Group poate primi datele de identificare ale avertizorului dacă acestea sunt indispensabile soluționării avertizării cu excepția situației în care avertizorul solicită anonimizarea sesizării.
Transmiterea datelor dumneavoastră de identificare către Premium Porc Group nu va fi realizată în nici o situație, în cazul în care solicitați explicit ca acestea să rămână anonime.
Transmiterea avertizărilor anonimizate se realizează o dată la două săptămâni. Avertizările care indică un risc iminent pentru companie sunt transmise în în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 72 de ore de la primire.
Sesizările care nu reprezintă avertizări vor fi tratate ca reclamații și vor fi transmise către Premium Porc Grup lunar, fără aplicarea măsurilor de anonimizare.
Termenul de soluționare variază în funcție de complexitatea sesizării. După efectuarea verificărilor, reprezentanții Premium Porc Grup vor comunica avertizorilor răspunsul cu privire la modul în care a fost soluționată sesizarea. În măsura în care avertizorii au optat pentru o sesizare anonimă, acest răspuns va fi comunicat prin intermediul REPER pentru Management prin Valori.
Persoanele care utilizează Sistemul de preluare a avertizărilor de integritate al Premium Porc Grup înțeleg că transmiterea anonimă a sesizărilor, fie ele avertizări sau reclamații, atrage imposibilitatea PPG de a furniza un răspuns.